Rabanal del Camino

29 september 2015 - Rabanal Del Camino, Spanje

Hallo allen,

Een langer verhaal volgt nog, maar voor nu wil ik schrijven dat ik morgen bij het Cruz de Ferro aankom. In mijn rugzak zitten nog een aantal kleinigheden , die ik daar zal neerleggen. Ik vind het heel fijn dat ik het vertrouwen heb gekregen  van hen , die zelf niet in de gelegenheid zijn om dit zelf te doen. Mijn rugzak wordt ietsje lichter , ikzelf ook.

1. Fiet:
    Beste Marijke,
    Wat gaat het goed zo te lezen. Mooi om straks bij het Cruz aan te komen. Fiet
  2. Marijke Hoekstra:
    Lieve Marijke,
    Je denkt vast wel even aan me wanneer je daar bij het Cruz de Ferro staat. Ik denk ook aan jou en ik zal in gedachten naast je staan en daar samen met jou iets neerleggen. Mooie gedachte is dat. Dan gaan we beiden weer verder op de tocht; ieder onze eigen weg, maar wel gezamenlijk.
  3. Jeltje Lijnberg:
    29 september 2015
    Ik wens je veel goeds bij het Cruz.
  4. Wendy:
    30 september 2015
    Als het goed is ben je inmiddels aangekomen bij het cruz en heb je daar wat dingetjes achtergelaten.
    Mooie gedachte, dat je op deze manier iets voor een ander doet!
    Liefs!
  5. Eric M.:
    30 september 2015
    Geweldig al die verhalen van je op de camino.Ik heb regelmatig een deja vu want mijn vader liep in 1998 naar Santiago.Good goan Marijke en loat oe nich in ow tuk driet'n.Eric
  6. Karin B:
    1 oktober 2015
    Hoi Marijke,
    Het is geweldig om al jouw verhalen te lezen. Ik blijf je bewonderen. Je tocht gaat door. Liefs Karin
  7. Jeltje Lijnberg:
    2 oktober 2015
    Marijke, wat is driet,n ?? zie Eric.